Merhabalar. Almak istediğim bir süpürge var, Türkiye'de henüz satılmıyor, bir alt modeli var o da 7.500 TL. Amazon.de'den alırsam yeni modeli 3300 tl'ye geliyor kargo, ötv ve kdv ekleyince de 4600 gibi bir şey oluyor yani hala 5k civarı bir fark var.
Yakın zamanda böyle bir sipariş veren oldu mu? Almanya'dan geldiğinde ötv ve kdv harici bir problem çıkar mı? Almak mantıklı mı? Aynı paraya burada daha dandik markaların alt segment ürünlerini satıyorlar.
Amazon.de'den süpürge sipariş vermek mantıklı mı?
4
●149
- 20-02-2020, 15:59:39Bu koşullar doğruysa tabii ki mantıklı. Ancak ürün Türkiyede yoksa aldınız. Bir hata çıktı. Sonuçta fabrikasyon malzeme ne yapacaksınız?adme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2020, 16:04:09Parçası var hocam, alt modellerle parça uyumu yönünden sıkıntı yok. Ürünün Türkiye'de olmama sebebi bu virüs olayları yüzünden gecikmeler yaşanması, yani 1-2 ay içinde satışa çıkacaktır ama alt modeli bile 6.577 - 7.900 tl arasındayken bunu 9k'dan düşük satacaklarını düşünmüyorum. Türkiye'de olan modeller için de durum aynı, vergisi dahil 3200 tl'ye gelen süpürge burada 5-6k civarlarından satılıyor yani neredeyse 2 tane alabileceğim fiyata 1 tane satıyorlarbebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2020, 16:15:43O zaman ne duruyorsunuz...adme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2020, 16:17:27Daha önce bu kadar pahalı ve ötv'ye dahil bir şey sipariş etmemiştim yurt dışından o yüzden alan biri varsa danışayım dedim. Zaten gözüme kestirdim en son uçakla gidip alıp gelmeyi düşünüyorum bilet + otel + süpürge = 5000 tlbebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle