Merhabalar. Almak istediğim bir süpürge var, Türkiye'de henüz satılmıyor, bir alt modeli var o da 7.500 TL. Amazon.de'den alırsam yeni modeli 3300 tl'ye geliyor kargo, ötv ve kdv ekleyince de 4600 gibi bir şey oluyor yani hala 5k civarı bir fark var.
Yakın zamanda böyle bir sipariş veren oldu mu? Almanya'dan geldiğinde ötv ve kdv harici bir problem çıkar mı? Almak mantıklı mı? Aynı paraya burada daha dandik markaların alt segment ürünlerini satıyorlar.
Bu koşullar doğruysa tabii ki mantıklı. Ancak ürün Türkiyede yoksa aldınız. Bir hata çıktı. Sonuçta fabrikasyon malzeme ne yapacaksınız?