• 01-09-2008, 11:44:17
    #1
    Üyeliği durduruldu




    3 Yıl Sonra Ehliyet Alıcam. Böyle Bi Araba Alıcam Şimdiden ŞEy Yapıyım
  • 01-09-2008, 11:46:08
    #2
    Logo honda gibime geldi honca civic olabilirmi?

    Pek anlamam ama göz aşinalığı var
  • 01-09-2008, 11:47:14
    #3
    evet renk te vişne çürüğü galiba
  • 01-09-2008, 11:54:00
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Honda Civic Type-R

    bkz : http://www.car-tr.com/wp/Honda/Honda...pe-R_07_01.jpg
  • 01-09-2008, 11:56:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bu yeni nesil Civic Sedan veyahut Hybrid bak ilerdede metalik eski kasa civicler var.Bence eski kasalar modifiyeye ve sürüş keyfine daha yatkın.Piyasası ise 17-18 bin ytldir.(Eski kasaların).Rengi vişne çürüğü değil vişne çürüğü rengi hafif bordoya kaçar.Bu renk birşey kırmızısı ama adı tam aklıma gelmedi.
  • 01-09-2008, 11:56:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Daha 3 yıl var
    o zamana daha güzel modifiyelik araçlar çıkar
  • 01-09-2008, 12:21:56
    #7
    Araç Honda City. Renk Kırmızı olarak geçiyor. ayrıntı
  • 01-09-2008, 12:34:33
    #8
    Sen ehliyet aldığında bu araba eskir..
  • 01-09-2008, 12:35:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    forumbeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha 3 yıl var
    o zamana daha güzel modifiyelik araçlar çıkar
    Ben Hangi Üniversitiye Gideceğimi Bile Kararlaştırmışım

    Araba Az Bile


    Type-R De Hoşuma Gitti Aslında Ama O Kırmızı Renk Harika