Fenercell'li var mı? (Ücret Karşılığı) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fenercell'li var mı? (Ücret Karşılığı)
2
●
105
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Fenercell'li var mı? (Ücret Karşılığı)
19-02-2020, 10:57:44
#1
hedwing
Faturalı Fenercell hat arıyorum, derbiye bilet alabilmek için. 2 ayrı hat lazım, kişi başı 50 tl ödeyebilirim. Yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim
19-02-2020, 11:00:39
#2
ilyasutkum
Fenercell hat sahibi üzerine bilet alınabiliyordu galiba hocam kendinize devir yapabiliyor musunuz bir bakın isterseniz
19-02-2020, 11:03:43
#3
dzzalfa
Maça gidemeyip kombinesi devretmek isteyenler varsa pm atabilir
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler