• 31-08-2008, 16:45:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İslam dinmizin en mübarek ayı sayılan ramazan ayımızı bu geceden itibaren başlıyor.

    Ramazan ayının tüm R10 üyelerine ve müslüman alemine hayırlara vesile olmasını dilerim...
  • 31-08-2008, 16:50:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    memo6600 sağolasın arkadasım.herkese ve r10 ailesine hayırlı olması umıdıyle.
  • 31-08-2008, 17:57:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ramazan geldi, hoşgeldi Amin INŞALLAH
  • 31-08-2008, 18:01:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sağol dostum senin ve tüm Müslüman ailelerin Ramazan Ayını Kutlarım
  • 31-08-2008, 18:10:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tüm müslüman aleminin ramazan ayını kutlarım.
  • 31-08-2008, 18:14:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ramazan Geldi Hoş Geldi
  • 31-08-2008, 18:27:52
    #7
    Tuttuğumuz ve tutacağımız oruçların kabul olması dileğiyle.
    Hayırlı Ramazanlar.
  • 31-08-2008, 18:34:02
    #8
    Allah Hepimizin Tutacağı Oruçları Kabul eder İnş. Hayırlı Ramazanlar.
  • 31-08-2008, 21:49:39
    #9
    hayırlara vesile olması dileklerimle. biraz geç te açacak olsak Allah sabrını verir inşallah.