11 Ayın Sultanı Ramazan Ayı Geldi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
11 Ayın Sultanı Ramazan Ayı Geldi
14
●
770
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
11 Ayın Sultanı Ramazan Ayı Geldi
1
2
31-08-2008, 22:38:30
#10
Antonio
mehmetali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayırlara vesile olması dileklerimle. biraz geç te açacak olsak Allah sabrını verir inşallah.
aynen.
herkesin ramazanı da hayırlara vesile olur inşaallah.
31-08-2008, 22:47:05
#11
MBD
Herkeze sağlık , mutluluk , bereket getirsin ..
31-08-2008, 23:38:29
#12
KaRa_MaSkE
hayırlısı kazasız belasız atlatırız inşallah.
31-08-2008, 23:43:14
#13
TeXaS
Allah Hepimizin Tutacağı Oruçları Kabul eder İnş. Hayırlı Ramazanlar.
01-09-2008, 00:35:06
#14
harputlum
Amin.
01-09-2008, 04:03:24
#15
infinity
Üyeliği durduruldu
slm ramazan. asl?
(bobilerde görmüştüm. çok fantastik
)
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler