• 11-02-2020, 00:08:30
    #1
    Bildiğiniz üzere Çin ve tüm dünya corana virüsü yüzünden teyakkuzda. Çin'de karantinaya alınmış bir çok kent var ve insanlar zorunlu olmadıkça evlerinden çıkmıyor ancak hayat bu sonuna ya mecburiyetten ya can sıkıntısından ya da psikolojik olarak bunaldığından dışarıya çıkan insanlar oluyor.. İşte onlardan bir tanesi ve minik dostu.. Her ne kadar kediye bulaşır mı yada bulaşsa da o maske korur mu sorularının cevabını bilmesem de fotoğrafı görüne saçma bir gülümseme oluştu yüzümde..

  • 11-02-2020, 00:11:34
    #2
    Keşke o da sevseydi.
  • 11-02-2020, 00:12:15
    #3
    Baya ilginç geldi bana hocam.
  • 11-02-2020, 00:14:20
    #4
    igtr.net
    😂😂😂helal olsun
  • 11-02-2020, 00:19:23
    #5
    Kediyi öğlen yemeğinde yiyeceği için virüs kapmasın diye önlem almış bence... Mide dostu.
  • 11-02-2020, 00:33:15
    #6
    Kediyi nasil sag birakmislar yemeden hayret
  • 11-02-2020, 00:56:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Vaaay beee
  • 11-02-2020, 01:12:30
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ahahah ul-an çinliler minliler ama içlerinde hala insan varmış demekki helal olsun ))