• 10-02-2020, 13:49:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bu toplu maske alma satma olayı çok kötü patlayacak.. Birileri çok fena batacak demedi demeyin.
  • 10-02-2020, 13:51:18
    #2
    İnşallah tüm karaborsacılara patlar ibreti alem olur
  • 10-02-2020, 13:51:27
    #3
    ya nolacağıdı ya
  • 10-02-2020, 13:51:41
    #4
    Forumdan birilerinin batması MaxiGeyik sayılmaz yalnız.
  • 10-02-2020, 13:53:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdan birilerinin batması MaxiGeyik sayılmaz yalnız.
    Google Web master alanınamı açsaydım konuyu ?
  • 10-02-2020, 13:53:58
    #6
    Kişiliğin Diriliş Vakti
  • 10-02-2020, 13:54:51
    #7
    selcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Web master alanınamı açsaydım konuyu ?
    https://www.r10.net/off-topic/ kategorisi daha uygun gibi geldi bana.
  • 10-02-2020, 13:55:27
    #8
    Valla her gün görmeye başladım 2,3 ilan, İnşallah ellerin de kalmadan satarlar.
  • 10-02-2020, 13:55:34
    #9
    Üyeliği durduruldu
    MustafaCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/off-topic/ kategorisi daha uygun gibi geldi bana.
    Oraya alınması için report ediyorum konuyu.