• 06-02-2020, 20:47:00
    #1
    Arkadaşlar erzurumda olup genç arkadaşlar ile bir araya gelip projeler oluşturmak ve geliştirmek adına bir grup kurmak istiyorum.
    Ilgilenen veya erzurumda olan var ise iletişime geçebilir.

    Istenilen özellikler;
    Yazılımcı, grafikci , online ortamlarda bilgisi veya ilgisi olan kim olursa . Bir araya gelerek güzel işler fikirler cikarabilecegimizi düşünüyorum.
  • 06-02-2020, 20:48:14
    #2
    r10 da değilde tanıdığım bir arkadaşım var. girişimcidir. isterseniz pm atayım
  • 06-02-2020, 20:50:56
    #3
    PM Gönderdim
  • 06-02-2020, 20:54:27
    #4
    Pm gonderildi.
  • 06-02-2020, 21:00:20
    #5
    Zamanım oldukça bende destek verebilirim
  • 06-02-2020, 21:02:21
    #6
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 da değilde tanıdığım bir arkadaşım var. girişimcidir. isterseniz pm atayım
    Her türlü ilgili ve bilgili arkadaşa kapımız acıktır hocam.
  • 06-02-2020, 21:56:33
    #7
    Erzurumdayım hocam. Forumdan baska bi abimle oturmayı planlıyorduk zaten. Yardımcı olabilirim biraz bilgi alışverişi sonrası.
  • 07-02-2020, 20:11:28
    #8
    MiraccSnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erzurumdayım hocam. Forumdan baska bi abimle oturmayı planlıyorduk zaten. Yardımcı olabilirim biraz bilgi alışverişi sonrası.
    Bende erzurumdayım ortak birşeyler yapabilecek arkadaşlar var ise oturup konuşuruz miraccnsc ile zaten biz yarın oturacağız