• 03-02-2020, 21:37:35
    #1
    Ben yaklaşık 7 aydır netspeed abonesiyim ve şimdiye kadar ciddi bir sorun yaşamadım. Tüktelekom belasından sonra şükretmek zorunda kaldım desem yeridir. Bana geçenlerde böyle bir mesaj geldi ve artık aylık abonelik ücretime ek olarak 9 tl yansıtacaklarını söylüyorlar. Verdikleri modem zaten saçma sapan bir ürünken bunun için ayda 9 tl vermek sizce ne kadar mantıklı? Benzer firmalarda da bu tarz ücretler talep edindi mi? ve alternatif modem tavsiyeniz var mı?

    internet paketim: netspeed fiber 50 mb

  • 03-02-2020, 21:45:47
    #2
    Donanımhaber'de bunun hakkında konuşmuşlardı modemler artık ücretli olacak diye;
    https://www.youtube.com/watch?v=LQoE7KYXdHM
    34.dakikadan sonra bu konuyu konuşuyorlar.
  • 03-02-2020, 21:47:52
    #3
    Olur olur herşey olur.

    Baştan böyle bişey belirtilmediyse sonradan bu hakki btk ya veya firmaya kim veriyor ?

    Daha neler göreceğiz acaba..