Gececi Developer Var mı ? Çalışırken Ne Dinliyorsunuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gececi Developer Var mı ? Çalışırken Ne Dinliyorsunuz?
20
●
363
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gececi Developer Var mı ? Çalışırken Ne Dinliyorsunuz?
1
2
3
03-02-2020, 01:44:23
#1
TROASTeknoloji
Gececi Developer Var mı ?
Çalışırken Ne Dinliyorsunuz?
Gece sakinliği ile proje üzerinde çalışmak harika ama, müzik olmadan da olmuyor.
Playlistler tükenmiş durumda, repeat tuşu aşındı artık
Önerilerinizi alabilir miyim?
03-02-2020, 01:46:34
#2
Dr.SEO
Üyeliği durduruldu
Pal station dinliyorum ancak şuanda çalışırken dinlediğim tek özel parça.
https://www.youtube.com/watch?v=rqqPHJ8aWEY
03-02-2020, 01:47:18
#3
mevsimpazar
Üyeliği durduruldu
Yüz yüzeyken konusuruz - Bodrum iyi gider
03-02-2020, 01:50:21
#4
Baykan
Şuan bende Foster The People - Pumped Up Kicks çalıyor
03-02-2020, 01:50:55
#5
ozymoz
Azer BÜLBÜL - Çoğu gitti azı kaldı
03-02-2020, 01:53:47
#6
Risque
Olmaz mı? Gecelerin esiriyiz
03-02-2020, 01:54:38
#7
TROASTeknoloji
mevsimpazar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yüz yüzeyken konusuruz - Bodrum iyi gider
Bunu tuttum
Buda iyiymiş.
https://www.youtube.com/watch?v=fR2JHaCDrMw
Baykan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şuan bende Foster The People - Pumped Up Kicks çalıyor
Aldım listeye teşekkürler
03-02-2020, 01:59:53
#8
ZEON
https://www.youtube.com/watch?v=NeQM1c-XCDc
03-02-2020, 02:03:00
#9
efsungokmen
Benim favorim bu çalma listesi hocam
https://www.youtube.com/watch?v=Bdvs...&start_radio=1
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler