Sonunda kafayı kırdım ve köye yerleştim.
160
●10.044
- 03-02-2020, 06:32:1919 Yaşındayım, tam zamanlı olarak böyle bir hayat yaşayamayacağımı biliyorum fakat yine de yılın 3-4 ayı kafa dinlemelik böyle bir yer istiyorum. Bunu da umarım yaparım. İnsana iyi geliyor arada sırada kafa dinlemek, insanlardan uzaklaşmak, ne olduğunu hatırlamak. Hakkında hayırlısı olsun abi. Sana bi Jeep Grand cherokee yakışır, 98-99 model. Ya da Land Rover Defender. (Ben ferrarimi satsam alırdım yani bide böyle düşün abi)
- 03-02-2020, 08:02:51Köyde bir şubemiz olsun istiyoruz bizde. İnternet bağlantısı olsun yeterli, belki terapi merkezi olarakta kullanılabilir
RifatOzkan bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 03-02-2020, 08:53:13SuperboxMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çözer işinizi.
Büyük motorlu araçlar onlar bide burda ihtiyacın yok onaKuleliAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-02-2020, 08:57:01TabiRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelmeden önce haber edersiniz duruma göre bilgi veririm.
- 03-02-2020, 09:05:03Köyünüz nerede güzel bir yere benziyor ege yeada akdeniz tarafları mı