Reynmen 5 Adet Şarkısını Yayınladı !
14
●665
- 02-02-2020, 02:53:45Ön yargı ile yaklaşmayı sevmem. Açtım dinledim ve Radyoda Neşet parçasını sevdim. Sözler, altyapı gayet güzel. "Şunu bir dinleyeyim" diye açar mıyım bilmiyorum ancak gömülecek bir albüm olmamış bence. Piyasada ki çoğu albümden daha güzel. Çocuk zaten şarkıcı, sanatcı değil. Üretmek her zaman iyidir.
https://www.youtube.com/watch?v=oudKDqPMhzU
