• 02-02-2020, 00:23:09
    #10
    youtuber olarak devam etmeliydi kariyer planlamasını bilemem ama şarkıcılık sektörü çok acımasızdır umarım başarılı olur ne diyeyim emek verilmiş acımasız eleştirmemek lazım.
  • 02-02-2020, 00:24:02
    #11
    Tadını aldı bir kere bırakır mı
  • 02-02-2020, 00:30:13
    #12
    bazılarını biraz dinledim ama sevemedim hiçbirini, biraz arabesk gibi geldi. en azından bana hitap etmiyor diyebilirim.
  • 02-02-2020, 02:53:45
    #13
    Ön yargı ile yaklaşmayı sevmem. Açtım dinledim ve Radyoda Neşet parçasını sevdim. Sözler, altyapı gayet güzel. "Şunu bir dinleyeyim" diye açar mıyım bilmiyorum ancak gömülecek bir albüm olmamış bence. Piyasada ki çoğu albümden daha güzel. Çocuk zaten şarkıcı, sanatcı değil. Üretmek her zaman iyidir.

    https://www.youtube.com/watch?v=oudKDqPMhzU
  • 02-02-2020, 03:07:45
    #14
    aynen öyle tadını aldı bırakır mı ? bir de yaptın bari birine klip yap yani nedir ki ?
  • 02-02-2020, 12:34:44
    #15