2FA hatası alıyorum Telefonda Foruma Giremiyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2FA hatası alıyorum Telefonda Foruma Giremiyorum
1
●
60
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
2FA hatası alıyorum Telefonda Foruma Giremiyorum
30-01-2020, 12:41:21
#1
GencoHD
edit : çözüldü saat yanlışmış
sorun oluştu galiba
video
https://streamable.com/3eb7x
30-01-2020, 12:46:13
#2
Iguanabey
Ayarlar >> Kodlar için zaman düzeltme yapıp dener misiniz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler