Herkese merhaba
Akşam akşam sırf birsi yüzünden neredeyse sinir krizi geçirmek üzereyim.Yaklaşık olarak 30-40 gündür işsizim.Ve nereye gitsem herşey üzerime üzerime geliyor.Şimdi gelelim asıl konuya;
20 ocak pazartesi günü tanımadığım bir numara beni aradı.Ve hazırladıkları bir e-ticaret projesi olduğunu.Ve yaptığım işlerden çok memnun olduklarını vs anlattılar.Bende teşekkürlerimi sundum tabi.Daha sonra bu proje için benden fiyat teklifi istediler.Bende zaten işsiz olduğum için ve bir sürü ödemesi geçmiş faturam olduğundan çok makul bir fiyat verdim.Neyse bunlar tamam dediler anlaştık.Ödemenin bir kısmını işe başladıktan sonra bunlar gönderdiler.Ben de yanıma birkaç arkadaşımı daha alarak başladık.Ve neredeyse gece gündüz farketmeden çalıştık.Ve projenin %90 ı neredeyse bitti.Bugün gelen telefon ile neredeyse hayattan soğudum.Muhatap olduğum kişi projeyi iptal ettiklerini ve benden gönderdikleri parayı geri talep ettiler.Bende bunun mümkün olmadığını,Ve ayrıca bunun ticaret'e yakışmadığını söyledim.Ve en sonunda iş küfürlü tartışmaya kadar ilerledi.Ve beni dolandırmaya teşebbüsten dava edeceğini söyledi.Bende istediğin yere şikayet edebilirsin dedim.
Şimdi size soruyorum.Ben bu tür ******* insanları nereye ve nasıl şikayet edebilirim.Mahkeme açsam bana avukatlık ücreti vs ne kadar'a patlar.
Bu gece rahat uyku uyayamıyacam yoksa.Zaten sinir hastasıyım.
Neden iş parayı ödemek olunca cayıyoruz
16
●506
- 29-01-2020, 20:38:24
- 29-01-2020, 20:41:05Malesef hocam.orada çok büyük hata yaptım.onursultansu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2020, 20:44:35Hocam işin başında gönderdikleri para da 700 TL.6400 Liralık işte adamlar 700 TL parayı neredeyse nazlana nazlana gönderdiler.Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2020, 20:44:56Malesef yok.Whatsapp tan görüntülü olarak konuşuyorduk.cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle