Deprem Alarmı YAPTIM Ve Çalışıyor - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Deprem Alarmı YAPTIM Ve Çalışıyor
11
●
456
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Deprem Alarmı YAPTIM Ve Çalışıyor
1
2
28-01-2020, 20:13:48
#10
sukrusoylu1986
fermayil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlar basit oldu ama etkili qayet güzel çalışıyor inşallah depremde ölmeyiz
https://www.youtube.com/watch?v=pu5OLB04QNs
Herşey deneme yanılma ve geliştirme ile sınırsız kapasitededir. Bunu ilk versiyon sayıp daha iyiler için azminizi kaybetmemeniz dileklerimle.
SM-A605F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
28-01-2020, 20:16:56
#11
T_PLaMeN_R
Üyeliği durduruldu
Geliştirilebilir güzel mantık ama CiA yarın suikast düzenler size saklanin bence böyle önemli proje bu kadar basit yayinlanmamali
28-01-2020, 22:03:27
#12
bilgicinitr
Deprem yatagi var butcen iyiyse en guzeli onu olmak
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler