• 28-01-2020, 14:50:30
    #1
    Arkadaşlar biri bana açıklayabilir mi? Manisada 5 şiddetinde deprem oluyor ben İstanbulda sallanıyorum hemde şiddetli şekilde bunun bir açıklaması var mı
  • 28-01-2020, 14:50:46
    #2
    biz sallanmadık ama
  • 28-01-2020, 14:51:56
    #3
    Allahın hikmeti akıllı olun diyor uyarıyor
  • 28-01-2020, 14:51:30
    #4
    Hocam deprem bu, çevre illeri sallar illa ki. Daha büyük depremlerde Yalova'da olunca Ankara'da duvardan duvara çarpıyoruz.
  • 28-01-2020, 14:51:57
    #5
    Fay hatları aynıysa olabilir
  • 28-01-2020, 14:52:20
    #6
    Birçok fay hattı bulunuyor ayrıca çok derin alanda olduğu için de daha genişe etki etmiş olabilir bana göre
  • 28-01-2020, 14:53:19
    #7
    biz de hissettik 2-3 saniye salladı
  • 28-01-2020, 14:56:57
    #8
    Elâzığ depremi adana hatta mersinden hissedilmiş
    Normaldir yani manisayla istanbul arasında da bir fay bağlantısı var demek ki
  • 28-01-2020, 16:08:30
    #9
    İzmir'deyim iyi salladı valla.