• 24-01-2020, 21:44:07
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Malatya'dayım felâket sallandı. Dışarda oturuyoruz. Ablamın evinde yarıklar oluşmuş. Dua bekliyorum.
  • 24-01-2020, 23:08:41
    #20
    Arkadaşlar dua edin bol bol hemde cok dua edin Deprem yerine gidiyorum dualarınizi eksik etmeyin.
  • 25-01-2020, 00:05:01
    #21
    Allah herkesin yar ve yardimcisi olsun🤲🏻🤲🏻
  • 25-01-2020, 00:07:19
    #22
    durum çok ciddi
    görüntüler gelmeye devam ediliyor, enkaz kaldırma çalışmaları elazığ televizyonu tarafından canlı yayın yapılıyor. Yayını izlemek isteyenler https://www.kanal23.com/canli-yayin https://www.canlitv.vin/kanal-23 yada d smart 154. kanaldan takip edebilirler. Bahsettiğimiz buydu, bina yıkılmadı diye açıklama yapanlar vardı. Ama twitterda geçen görüntülerden daha vahim sonuçlar gözüküyor
  • 25-01-2020, 00:07:26
    #23
    İSTANBUL (İHA) - Elazığ Belediyesi 6.5 büyüklüğündeki depremin ardından twitter adresinden acil kan çağrısında bulundu.
    Belediyenin resmi twitter adresinden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Hastanelerde tedavi gören vatandaşlarımız için çok acil kan ihtiyacı bulunmaktadır. Vatandaşlarımızın kan vermeleri için hastanelere gitmelerini önemle rica ederiz. Acil müdahale araçları trafik yoğunluğu sebebiyle çalışamamaktadır. Tüm vatandaşlarımızın şahsi araçlarıyla trafiğe çıkmamalarını, toplu taşıma araçlarını kullanmalarını önemle rica ederiz.”



    AFAD: "İlk belirlemelere göre, Elazığ’da 8 kişi hayatını kaybetmiş, 12 kişi yaralanmıştır. Malatya’da ise 6 kişi hayatını kaybetmiş, 45 kişi yaralanmıştır."
  • 25-01-2020, 00:15:04
    #24
    Ölen vatandaşlarımiza allahtan rahmet diliyorum. Tüm ulkenin basi sagolsun🙏😒 peş peşe olan depremler hiç iyi değildir .