• 28-08-2008, 12:10:18
    #1
    1-2 haftadır arastırıyorum hep karsıma 2 farklı sonuc geliyor şaşırdım kaldım

    1-
    Alıntı
    ---Öncelik Belgesi(amattör sporcu falan)
    ---sınav sonuç belgesinin fotokopisi veya durumunu gösterir internet çıktısı veya üniversite kayıt belgesi
    ---6 tane son 6 ay içinde çekilmiş foto
    2-
    Alıntı
    -6 adet fotograf
    -ikametkah
    -adli sicil belgesi
    - kayıt yaptırılan üniversiteden alına ögrenci belgesi
    -nüfüs cüzdanı fotokopisi
    devlet yurtları için hangisi doğru oluyor
  • 28-08-2008, 12:45:01
    #2
    2. listedekileri götürmen gerekli
  • 28-08-2008, 13:19:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    devlet yurduna kayıtlar bitmedi mi
  • 28-08-2008, 13:28:08
    #4
    basvurular bitti,kayıtlar daha baslamadı bile..
  • 28-08-2008, 13:28:23
    #5
    başvurular bitti ama =/ ben kayıt olayına takıldım ya her üniversite evlere dosya mı gönderiyor?ben ösym başvurdugum adreste bulunmuyorum suan oradan ayrıldım yani..ne dosyası bu? gelen var mı
  • 28-08-2008, 14:18:44
    #6
    bana geldi...basvuru için bazı belgelerle bi form.yurt içi kargoyla temasa geç
  • 28-08-2008, 14:31:32
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kuzenimin yanındayım önümde bi zarf var onlarca kagıt ODTU işletme kazandı cile cekiyor.