• 22-01-2020, 18:56:23
    #1
    Su yorumlari yapan insanlari gercekten anlamiyorum. 1 aylik uye de yapiyor 10 yillik uye de. Post kasmaktan baska bir sey degil. Konu cok mu ilgini cekti, tekrar ihtiyacin olunca aramak istemiyor musunuz? Bak senin icin ozellik eklemisler;

  • 22-01-2020, 18:57:23
    #2
    Hocam az sakin Kim sıktı canını
  • 22-01-2020, 19:48:47
    #3
    siyahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam az sakin Kim sıktı canını
    Ustad can sikma degil ama her konuda boyle yorumlar var. Adam atomu parciliyorum diye konu acsa da 'takip' yaziyorlar, portakal sıkıyor yazsa da 'takip' yaziyorlar