• 20-01-2020, 21:25:18
    #28
    ısı yalıtımı ıcın pvc kapı ve pencerelerın onemı cok buyuk.
  • 20-01-2020, 21:25:50
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Faturaları saklamıyorum maalesef fakat inanın ki vaziyet bu Nazar değmese iyi

    Düzenleme: İşe giderken ev boş kalıyor. Bu sırada tamamen kapamayıp 15'e düşürüyorum. Bunu söylemeyi unuttum
  • 20-01-2020, 23:08:50
    #30
    GOOGLE & YOUTUBE ❤️
    Neymiş efendim doğalgaza zam gelmişmiş. Biz hep 50 liralık ısınıyoruz



    @skdenizcom; kaptan hangi şehirdesin?
  • 20-01-2020, 23:29:58
    #31
    MCSocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neymiş efendim doğalgaza zam gelmişmiş. Biz hep 50 liralık ısınıyoruz




    @skdenizcom; kaptan hangi şehirdesin?
    İzmir
  • 20-01-2020, 23:34:32
    #32
    Herkese 500 geliyor sanırım, eleştirilerin odağı farklı görünüyor
    Bütün gün evdeyiz 5 kişilik bir aileyiz 3 çocuk var ki bunlardan bir tanesi bebek. Gündüz 40 ta yanıyor akşam 50 gece 60 ta yakıyoruz, aylı 200-300 liralık gaz alıyorum. 7 sene önce neredeyse yarı fiyatı o ayrı mesele ama, böyle 500 lira fatura geldi vs deyip bence sorunu tesisatta peteklerde vs aramak lazım
  • 21-01-2020, 00:54:37
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Kombi kalitesi aşırı fark eder. Onun dışında derece olarakta 50 yi köklerseniz olabilir..
  • 21-01-2020, 07:45:09
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Geçen ay 200 lerde gelen fatura, bu ay 471 TL gelmiş. Diyecek söz yok.
  • 21-01-2020, 08:07:39
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Bence sürekli sonuna kadar açıyorsun evde olsanda olmasa da yoksa o kadar gelmemesi gerek