500 TL Doğalgaz Faturası (Öğrenci Evi)
50
●2.273
- 20-01-2020, 21:25:50Üyeliği durdurulduFaturaları saklamıyorum maalesef fakat inanın ki vaziyet bu
Nazar değmese iyi 
Düzenleme: İşe giderken ev boş kalıyor. Bu sırada tamamen kapamayıp 15'e düşürüyorum. Bunu söylemeyi unuttum
- 20-01-2020, 23:08:50Neymiş efendim doğalgaza zam gelmişmiş. Biz hep 50 liralık ısınıyoruz
@skdenizcom; kaptan hangi şehirdesin? - 20-01-2020, 23:34:32Herkese 500 geliyor sanırım, eleştirilerin odağı farklı görünüyor
Bütün gün evdeyiz 5 kişilik bir aileyiz 3 çocuk var ki bunlardan bir tanesi bebek. Gündüz 40 ta yanıyor akşam 50 gece 60 ta yakıyoruz, aylı 200-300 liralık gaz alıyorum. 7 sene önce neredeyse yarı fiyatı o ayrı mesele ama, böyle 500 lira fatura geldi vs deyip bence sorunu tesisatta peteklerde vs aramak lazım - 21-01-2020, 08:07:39Üyeliği durdurulduBence sürekli sonuna kadar açıyorsun evde olsanda olmasa da yoksa o kadar gelmemesi gerek
Nazar değmese iyi 
