Herkese 500 geliyor sanırım, eleştirilerin odağı farklı görünüyor
Bütün gün evdeyiz 5 kişilik bir aileyiz 3 çocuk var ki bunlardan bir tanesi bebek. Gündüz 40 ta yanıyor akşam 50 gece 60 ta yakıyoruz, aylı 200-300 liralık gaz alıyorum. 7 sene önce neredeyse yarı fiyatı o ayrı mesele ama, böyle 500 lira fatura geldi vs deyip bence sorunu tesisatta peteklerde vs aramak lazım