Bu domain işe yarar mı? (parası olan kapsın) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu domain işe yarar mı? (parası olan kapsın)
4
●
317
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu domain işe yarar mı? (parası olan kapsın)
14-01-2020, 16:49:16
#1
nevsehirden
Buda adamların sitesi. Logoları bile domaine uyuyor
14-01-2020, 16:50:42
#2
Serdar449
Güzel domain. Wipo davalarını göze alan alabilir
14-01-2020, 16:51:13
#3
Misafir
169 dolar etmez hocam bide alinca elinden gidebilir telif vs uzak durmak lazım.
14-01-2020, 16:53:42
#4
Akar
Adam çalışanların bahşişine kadar göz dikmiş... Hani bunu alayım da, kardeşim benden sana 2-3bin dolara hediyem olsun desen ortada kalırsın.
14-01-2020, 16:58:02
#5
mfa95
Arkadaş zaten bu domaini alıp nusrete satmayı teklif etmiş. Bu domaini alıp kendinize site kurun dememiş. Yukarıdaki kıyaslama birinci manaya geliyor. Ama adamlar alır mı bu domaini tartışılır.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler