• 14-01-2020, 02:58:23
    #1
    Lütfen numara teyiti alın
    Xiaomi Mi Note 10 almayı düşünüyorum kamerası falan çok hoşuma gitti aramızda kullanan ya da araştıran var mı kullanışlı mi ?



    Not son 6 7 senedir hep iPhone kullandım
  • 14-01-2020, 03:35:17
    #2
    O paraya git iPhone XS al hocam. Değmez Android'lere bu paralar.
  • 14-01-2020, 03:46:48
    #3
    Barry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xiaomi Mi Note 10 almayı düşünüyorum kamerası falan çok hoşuma gitti aramızda kullanan ya da araştıran var mı kullanışlı mi ?



    Not son 6 7 senedir hep iPhone kullandım

    108 mpye aldanmayın hocam.
  • 14-01-2020, 05:39:05
    #4
    Lütfen numara teyiti alın
    MBNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O paraya git iPhone XS al hocam. Değmez Android'lere bu paralar.
    Denemek lazım hocam arada
    bahadirozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    108 mpye aldanmayın hocam.
    Nasıl yani hocam
  • 14-01-2020, 06:48:40
    #5
    Xiaomi Mi Note 8 pro kullancısıyım beklentilerimin çok üstünde bir telefon çok memnunum. Xiaomi Mi Note 10 bence fiyatına göre alınabilcek en iyi telefon.

    Ancak düşük ışıkta video için kameralarını tavsiye etmem.
  • 14-01-2020, 07:20:39
    #6
    Kameraya aldanmayın işlemci ve Ram olarak değerlendirin bu tip telefonlar için fiyat performans gözüyle bakıyorum.

    Bende K20 Pro var memnunum.
  • 17-01-2020, 12:10:45
    #7
    Note 10 samsungun ürettiği ancak samsung un kendi telefonlarında bile kullanmadığı bir kamera kullanıyor. Ancak kamerasından ultra bir performans beklemeyin Yine de güzel bir kamerası var. Fiyatına göre oldukça uygun işlemcisi olsun ram belleği olsun. İphone a boş para vermektense yani sadece işletim sistemine para vermektense Xiaomi her türlü daha iyidir. Şirkettekilere note 8 pro alımı yaptık herkes gayet memnun hız konsunda kamera konsunda muhteşem işler yaratıyor.
  • 17-01-2020, 13:12:46
    #8
    Ben note 8 kullanıyorum çok memnunum pili bile tek atar iPhone lara