• 13-01-2020, 12:04:02
    #1
    Çok büyük yollar aştı geldi ve şu an Türkiye'nin en iyi sitelerinden bir tanesi. Archive'den öylesine sitelerin geçmişlerine bakayım derken R10'u gördüğümde duygulandım. Tabii o dönemler lisedeyim ve bizler de lisemiz için kurulan SMF forum ile ilgileniyorduk

    2005 yılındaki index hâli;

    2005 yılındaki forum hâli;
  • 13-01-2020, 12:06:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Mazilerde kalan r10
    Yenilikçi @Coskun; sayesinde r10 üst düzeyde
  • 13-01-2020, 12:07:56
    #3
    Tv de canlı yayında bir teknoloji programında tanıtılmıştı forum ne olduysa ondan sonra oldu patladı gitti...
    o videoyu da bulabilirseniz arşivlerde, ekleyin iyi olur.
    • metinciris
    metinciris bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-01-2020, 12:11:59
    #4
    Yanlış anlaşılmasın ama geçenlerde benzer bi konu üzerinden konuşulmuştu

    https://www.r10.net/off-topic/221227...ji-icerir.html
  • 13-01-2020, 12:15:50
    #5
    prisoner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlaşılmasın ama geçenlerde benzer bi konu üzerinden konuşulmuştu

    https://www.r10.net/off-topic/221227...ji-icerir.html
    Yok hocam neden yanlış anlaşılsın. Görmedim böyle bir konuyu, denk gelmedi bana gelseydi açmazdım ama bugün Archive gezerken r10'a da bakayım dedim. Tamamen spontane gerçekleşti
  • 13-01-2020, 12:34:55
    #6
    Daha önce açılmış olan konu üzerinden devam edebilirsiniz arkadaşlar.