• 12-01-2020, 20:04:55
    #1
    SEO & PR 5421044962
    Merhaba yazarlık beklerken kaç defa konu açtım bilmiyorum ama hep ne zaman gelir diye bekliyordum az önce kontrol ederken gördüm 1.1.2020 yazar olmuşum çok mutluyum

    Bekleyenler varsa bir göz atsın ben en son 5k sıram vardı. 2017 8 ayından beri bekliyordum.En sonunda ayzar oldum diye konu açmakta nasip oldu.Kişisel kullanmak için açmıştım güzel oldu.
  • 12-01-2020, 20:06:11
    #2
    Hayırlı olsun hocam.
  • 12-01-2020, 20:08:43
    #3
    Bunca yıldır internet ile içiçeyim bu sözlüklerin olayı nedir hala anlamış değilim.. Haliyle insanlar neden bu kadar önemsiyor heyecanlanıyor ve yazar olunca seviniyor onu da anlamıyorum.. Bu arada hayırlı olsun hocam
  • 12-01-2020, 20:09:05
    #4
    SEO & PR 5421044962
    kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam.
    Teşekkür ederim sağ olun.



    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunca yıldır internet ile içiçeyim bu sözlüklerin olayı nedir hala anlamış değilim.. Haliyle insanlar neden bu kadar önemsiyor heyecanlanıyor ve yazar olunca seviniyor onu da anlamıyorum.. Bu arada hayırlı olsun hocam
    r10 katılınca üyeler seviniyor mutlu oluyorda neden ekşisözlükte olunca sevinmeyelim.

    Çünkü bekliyorsun istiyorsun doğal olarak seviniyorsun olunca sözlüklere forumlardan önce katılmıştım.
  • 12-01-2020, 20:11:21
    #5
    siraniz 39K , bu yil bana nasip olur inş
  • 12-01-2020, 20:11:54
    #6
    SEO & PR 5421044962
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siraniz 39K , bu yil bana nasip olur inş
    Hadi hayırlısı olsun.
  • 12-01-2020, 20:12:11
    #7
    Hiç anlamam ama merak etttim, yazar olunca tam olarak ne oluyor?
  • 12-01-2020, 20:14:30
    #8
    SEO & PR 5421044962
    tekno123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç anlamam ama merak etttim, yazar olunca tam olarak ne oluyor?
    Yazar olunca çaylaklıktan çıkıp yazdıkların görünüyor altında çok büyük bir şey aramayın
  • 12-01-2020, 20:16:13
    #9
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim sağ olun.

    r10 katılınca üyeler seviniyor mutlu oluyorda neden ekşisözlükte olunca sevinmeyelim.

    Çünkü bekliyorsun istiyorsun doğal olarak seviniyorsun olunca sözlüklere forumlardan önce katılmıştım.
    İşte hocam r10'a katılınca insanlar ticaret yapıyor para kazanıyor bu bile yeter sebep.. R10'da olup ticaret yapmayan para kazanmayan yüzde kaçtır sizce? Emin olun o ticaret yapmayanlarda bilgi alıyor öğreniyor vs.. R10'un gözle görülür bir faydası var..

    Dediğim gibi anlamıyorum zaten