Merhaba yazarlık beklerken kaç defa konu açtım bilmiyorum ama hep ne zaman gelir diye bekliyordum az önce kontrol ederken gördüm 1.1.2020 yazar olmuşum çok mutluyum
Bekleyenler varsa bir göz atsın ben en son 5k sıram vardı. 2017 8 ayından beri bekliyordum.En sonunda ayzar oldum diye konu açmakta nasip oldu.Kişisel kullanmak için açmıştım güzel oldu.
Bunca yıldır internet ile içiçeyim bu sözlüklerin olayı nedir hala anlamış değilim.. Haliyle insanlar neden bu kadar önemsiyor heyecanlanıyor ve yazar olunca seviniyor onu da anlamıyorum.. Bu arada hayırlı olsun hocam
Bunca yıldır internet ile içiçeyim bu sözlüklerin olayı nedir hala anlamış değilim.. Haliyle insanlar neden bu kadar önemsiyor heyecanlanıyor ve yazar olunca seviniyor onu da anlamıyorum.. Bu arada hayırlı olsun hocam
r10 katılınca üyeler seviniyor mutlu oluyorda neden ekşisözlükte olunca sevinmeyelim.
Çünkü bekliyorsun istiyorsun doğal olarak seviniyorsun olunca sözlüklere forumlardan önce katılmıştım.
r10 katılınca üyeler seviniyor mutlu oluyorda neden ekşisözlükte olunca sevinmeyelim.
Çünkü bekliyorsun istiyorsun doğal olarak seviniyorsun olunca sözlüklere forumlardan önce katılmıştım.
İşte hocam r10'a katılınca insanlar ticaret yapıyor para kazanıyor bu bile yeter sebep.. R10'da olup ticaret yapmayan para kazanmayan yüzde kaçtır sizce? Emin olun o ticaret yapmayanlarda bilgi alıyor öğreniyor vs.. R10'un gözle görülür bir faydası var..