Teşekkür ederim sağ olun.
r10 katılınca üyeler seviniyor mutlu oluyorda neden ekşisözlükte olunca sevinmeyelim.
Çünkü bekliyorsun istiyorsun doğal olarak seviniyorsun olunca sözlüklere forumlardan önce katılmıştım.
İşte hocam r10'a katılınca insanlar ticaret yapıyor para kazanıyor bu bile yeter sebep.. R10'da olup ticaret yapmayan para kazanmayan yüzde kaçtır sizce? Emin olun o ticaret yapmayanlarda bilgi alıyor öğreniyor vs.. R10'un gözle görülür bir faydası var..
Dediğim gibi anlamıyorum zaten