Çok iyi Bir domain kıstırdım ama - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çok iyi Bir domain kıstırdım ama
103
●
5.034
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Çok iyi Bir domain kıstırdım ama
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Son
26-08-2008, 01:31:04
#46
AhmetCAKIR
varya domain littlechildrengames gibi bişeydir.
WLM olayından sonra bu olursa kesin gülmekten ölürüm
26-08-2008, 01:33:25
#47
EditAbi
Bu kadar beklemek yerine düşünsem bulurdum bi jenerik domain hadi be kardesim yatacam seni bekliyorum.
26-08-2008, 01:33:27
#48
HitmanCorpS
Üyeliği durduruldu
Bekliyoruz
26-08-2008, 01:34:07
#49
fatihemre
AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
varya domain littlechildrengames gibi bişeydir.
WLM olayından sonra bu olursa kesin gülmekten ölürüm
Yok canım o kadar da değildir herhalde
26-08-2008, 01:38:18
#50
Barhalli
Pek sevgili illegalf arkadaşım, artık şu domaini yayınlayacak mısın? Sıkıldım yahu aaaa
26-08-2008, 01:39:39
#51
Mahlas
Üyeliği durduruldu
Tüm r10 seni bekliyo
26-08-2008, 01:40:30
#52
Abdlsmt!
illegalf galiba kalpten gitti
26-08-2008, 01:43:01
#53
Mahlas
Üyeliği durduruldu
gazeteciler gelecek birazdan
26-08-2008, 01:44:40
#54
munzur
merak iyi değildir
)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler