r10'un ilk logosu! Nostalji içerir... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10'un ilk logosu! Nostalji içerir...
45
●
3.659
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
r10'un ilk logosu! Nostalji içerir...
1
2
3
4
5
6
07-01-2020, 16:04:27
#1
SemihCAN
Birde açılış sayfası olmayan foruma forum denmezdi o zamanlar.
07-01-2020, 16:05:53
#2
Hussein
SEO & PR 5421044962
Ne günlermiş
Yalnız logo webmaster açılış sayfası örümcek severler buradaki örümcek bildiğimiz örümcek değil sanırım
07-01-2020, 16:10:07
#3
DenqeSiz
Vay be kimler geldi kimler geçti
07-01-2020, 16:10:54
#4
AlperDemircan
Ömrümüzün yarısı burada geçti, ne logolar geçti de biz geçmedik.
07-01-2020, 16:12:16
#5
Quantaism
Vay be
Misafir; in Ronaldinho sevgisinden çıkan bir webmaster forumu ve şuanki durumu..
07-01-2020, 16:12:20
#6
SemihCAN
Hussein adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne günlermiş
Yalnız logo webmaster açılış sayfası örümcek severler buradaki örümcek bildiğimiz örümcek değil sanırım
google bot'larına örümcek deniyor oradan geliyor slogan hocam.
07-01-2020, 16:14:14
#7
melihduman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hussein adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne günlermiş
Yalnız logo webmaster açılış sayfası örümcek severler buradaki örümcek bildiğimiz örümcek değil sanırım
Bildiğimiz örümcek (crawler)
eski günler
07-01-2020, 16:15:30
#8
_ottomanempire_
Bunları gördükçe yaşlandığını hissediyor insan..
07-01-2020, 16:15:48
#9
Psikoloq
vay be : )
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler