• 07-01-2020, 16:04:27
    #1

    Birde açılış sayfası olmayan foruma forum denmezdi o zamanlar.
  • 07-01-2020, 16:05:53
    #2
    SEO & PR 5421044962
    Ne günlermiş

    Yalnız logo webmaster açılış sayfası örümcek severler buradaki örümcek bildiğimiz örümcek değil sanırım
  • 07-01-2020, 16:10:07
    #3
    Vay be kimler geldi kimler geçti
  • 07-01-2020, 16:10:54
    #4
    Ömrümüzün yarısı burada geçti, ne logolar geçti de biz geçmedik.
  • 07-01-2020, 16:12:16
    #5
    Vay be Misafir; in Ronaldinho sevgisinden çıkan bir webmaster forumu ve şuanki durumu..
  • 07-01-2020, 16:12:20
    #6
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne günlermiş

    Yalnız logo webmaster açılış sayfası örümcek severler buradaki örümcek bildiğimiz örümcek değil sanırım
    google bot'larına örümcek deniyor oradan geliyor slogan hocam.
  • 07-01-2020, 16:14:14
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne günlermiş

    Yalnız logo webmaster açılış sayfası örümcek severler buradaki örümcek bildiğimiz örümcek değil sanırım
    Bildiğimiz örümcek (crawler) eski günler
  • 07-01-2020, 16:15:30
    #8
    Bunları gördükçe yaşlandığını hissediyor insan..
  • 07-01-2020, 16:15:48
    #9
    vay be : )