Konu
r10'un ilk logosu! Nostalji içerir...
07-01-2020, 16:14:14
#7
melihduman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hussein adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne günlermiş
Yalnız logo webmaster açılış sayfası örümcek severler buradaki örümcek bildiğimiz örümcek değil sanırım
Bildiğimiz örümcek (crawler)
eski günler