r10 davetiye
17
●1.074
- 07-01-2020, 14:02:033 ay doldu hocam benim fakat davetiye kodu yokAglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2020, 14:05:593 tane davetiyem vardı, birini kullandım arkadaşı tanımıyordum ama şansıma aktif biri çıktı. Ben de sırf bu bahsettiklerinizden dolayı diğer ikisini kullanmaya çekiniyorum.dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2020, 14:11:24yok ben güvenilirlik konusunda sıkıntım yok zira başka ortamlarda uzun süre düzgün işler yapan kişiler. sadece burayı aktif kullanmıyorlarHellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle