davet etme daha iyi ben 4 arkadaşı davet ettim sadece birisini şahsen tanıyorum diğerleri uğramıyor bile. ne olacak bu işin sonu merak ediyorum adamlar hiç kullanmıyor nerdeyse
3 tane davetiyem vardı, birini kullandım arkadaşı tanımıyordum ama şansıma aktif biri çıktı. Ben de sırf bu bahsettiklerinizden dolayı diğer ikisini kullanmaya çekiniyorum.