• 06-01-2020, 17:49:27
    #1
    Merhabalar

    Yiğenime bilişim sınavından 85 üstü alırsa çok istediği akıllı bileklik alacağıma dair söz verdim

    Bugün mesaj atmış "Dayı bilişim sınavım 2 gün sonra haberin olsun diye"

    internetten baktım ama hangisi sağlam hangisi güvenilir hangisi sorun çıkartmaz tam bilemediğim hiç kullanmadığımdan dolayı karar veremedim

    var mı aramızda bu konuda tecrübesi olan, kullanıp önerebileceğiniz?

    Xiaomi Mi band 4 : https://urun.n11.com/akilli-saat/xia...lik-P367936481 (275 TL)

    Huwai Honor Band 4 : https://urun.n11.com/akilli-bileklik...lik-P371905645 (270 TL)

    m4 : https://urun.n11.com/akilli-bileklik...yar-P402115849 (70 TL )

    Üsttekiyle aynı m4 : https://urun.n11.com/akilli-bileklik...ran-P396842642 (50 TL)


    Sanırım türkçe destekli hiç akıllı bileklik yok. Ama ingilizcesinin gelişmesine katkısı olacağını düşünüyorum. Çince olmasın yeterli önereceğiniz saat
  • 06-01-2020, 17:50:47
    #2
    Mi band 4 kullanıyorum memnunum ama 10 yaşında ne kadar eğlenir bilemem
  • 06-01-2020, 17:52:14
    #3
    dzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mi band 4 kullanıyorum memnunum ama 10 yaşında ne kadar eğlenir bilemem
    Çince mi hocam yoksa ingilizce dil desteği var mı

    Teşekkürler bu arada.
  • 06-01-2020, 17:53:27
    #4
    medyamio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çince mi hocam yoksa ingilizce dil desteği var mı

    Teşekkürler bu arada.
    ingilizce ama wp den türkçe karakter içeren mesaj geldi diyelim onlar gözükmüyor değişik semboller çıkıyor (sadece türkçe karakterler de değişik semboller çıkıyor ş yerine ? gibi falan)
  • 06-01-2020, 17:54:38
    #5
    Mi Band 2 ve Mi Band 4 kullandım, 2'nin kayışları kısa sürede kopuyor ve piyasada pek bulunmuyor şu sıralar. 4 için ise son gelen güncellemesiyle tamamen Türkçe şuan, kullanışlı, kaliteli tavsiye edebilirim
  • 06-01-2020, 17:59:41
    #6
    dzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingilizce ama wp den türkçe karakter içeren mesaj geldi diyelim onlar gözükmüyor değişik semboller çıkıyor (sadece türkçe karakterler de değişik semboller çıkıyor ş yerine ? gibi falan)
    vicdum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mi Band 2 ve Mi Band 4 kullandım, 2'nin kayışları kısa sürede kopuyor ve piyasada pek bulunmuyor şu sıralar. 4 için ise son gelen güncellemesiyle tamamen Türkçe şuan, kullanışlı, kaliteli tavsiye edebilirim
    Teşekkür ederim ikinize de mi band 4 siparişi veriyorum o zaman sağolun.
  • 06-01-2020, 18:00:56
    #7
    Bir arkadaşım Mi Band 3 kullanıyor biri de Mi Band 4, ikisi de çok memnunlar ama üstte bir arkadaşın dediği gibi 10 yaşındaki kardeşimizin isteklerini karşılar mı bilmiyorum.
  • 06-01-2020, 18:14:10
    #8
    Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaşım Mi Band 3 kullanıyor biri de Mi Band 4, ikisi de çok memnunlar ama üstte bir arkadaşın dediği gibi 10 yaşındaki kardeşimizin isteklerini karşılar mı bilmiyorum.
    Teşekkürler hocam. Heves işte öyle kalp atış sayma adım sayma diğer özellikleri felan ilgisini çektiğinden Telefonda gün içerisinde 2 saat kullanabiliyor fazlası yok çok mesajla felan işi yokta işte elektronik saat olunca ilgisini çekti sanırım
  • 06-01-2020, 18:17:57
    #9
    Yani m4 düşünürseniz ben tedarik ederim