• 31-12-2019, 20:46:37
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Lutfullah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışıyoruz, Yine aynısı gibi. İlk defa yıl başında bilet almadım, İçimde kaldı.
    20 TL kârdasınız.
  • 31-12-2019, 20:48:34
    #11
    Üyeliği durduruldu
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 TL kârdasınız.
    Bi yandan öyle diyorum, Bi yandan eksiklğini hisediyorum.
  • 31-12-2019, 20:49:31
    #12
    uyuyarak gireceğim
  • 31-12-2019, 20:52:26
    #13
    Üyeliği durduruldu
    R10 da gezeceğim her zamanki gibi ))
  • 31-12-2019, 20:53:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Anlik'