• 31-12-2019, 19:05:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar. Forumda kampçılık ile ilgili bir konu açıyorum. Ama bu konuyla ilgili konular off topic, sorum var, kitap-hobi, site tanıtımı, vd başlıklar altında çıkıyor. Bununla birlikte oldukça fazla kamp ile ilgili konu var.

    Seyahat, gezi, tatil ve kamp ile ilgili konular için off topic altında özel bir başlık açılsa iyi olur mu?
  • 31-12-2019, 19:39:12
    #2
    Konu dışı olacak ama aslında r10da toplanıp ekipler kurup şu doğadayız etkinliklerine katılmak lazım. Bence kıran kırana güzel eğlence olur
  • 31-12-2019, 19:45:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tatil - kamp piknik amaçlı birçok yer var. Bunların kimi yönden avantajları kimi yönden dezavantajları var.
    Kampçı arkadaşların fikrini almak için konu açacağım ama büyük ihtimal birçok kişi konuyu göremeyecek.
  • 31-12-2019, 19:47:09
    #4
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tatil - kamp piknik amaçlı birçok yer var. Bunların kimi yönden avantajları kimi yönden dezavantajları var.
    Kampçı arkadaşların fikrini almak için konu açacağım ama büyük ihtimal birçok kişi konuyu göremeyecek.
    Valla ben etkinliklere yaz aylarında katılırım öyle birşey olursa R10 kalabalık bir aile bence 20 30 kişi toplanırsak survivor r10 yaparız. 1.yede coşkun platin verir
  • 02-01-2020, 09:11:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. Forumda kampçılık ile ilgili bir konu açıyorum. Ama bu konuyla ilgili konular off topic, sorum var, kitap-hobi, site tanıtımı, vd başlıklar altında çıkıyor. Bununla birlikte oldukça fazla kamp ile ilgili konu var.

    Seyahat, gezi, tatil ve kamp ile ilgili konular için off topic altında özel bir başlık açılsa iyi olur mu?
    Ben destekliyorum, turizm ana başlığı altında da toplanabilirler....