• 29-12-2019, 14:56:33
    #1
    İki tane Aytemiz Akaryakıt'tan 15 TL kodum var. Son kullanım tarihi-leri 31 Aralık.
    Konu altından yazan ilk iki kişiye vereceğim.
    Kupon kullanım detaylarını inceleyin lütfen.

    Lütfen kullanacak iki kişi yazsın, kuponu alıp da satmaya çalışacak kişiler almasın.

    Benden ufak bir yılbaşı hediyesi
  • 29-12-2019, 14:56:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Alabilirim
  • 29-12-2019, 14:58:00
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alabilirim
  • 29-12-2019, 14:58:58
    #4
    Vermediyse alim
  • 29-12-2019, 15:01:19
    #5
    ibrahimdrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alabilirim
    mymzffr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alabilirim

    İkinize gönderdim kodları güle güle kullanın.

    Kodlar bitti arkadaşlar