• 27-12-2019, 11:13:11
    #1
    Arkadaşlar merhaba;

    Yakın zamanda Appstore da mağazadan mobil ödeme yöntemiyle bir uygulamanın 2 adet hizmetini satın almıştım (Türktelekom mobil ödeme). Telefondan işlemi onayladım. Bakiye faturama yansıdı anlık olarak görüyorum. (faturam ayın 23 ünde kesiliyor her ay) 2 tane satın aldığım ürünü verimli kullanamadığım için iade talebi verdim ve inceleyen arkadaş mail yoluyla iade yapacağını (apple yetkilisi) belirtti. Yalnız sıkıntı şu;

    Mobil ödeme olaylarında iade nasıl olacak? Böyle bir şey gerçekleşince ben nasıl takip edeceğim? İlk defa başıma geldi açıkcası. Normalde kartla ödeyince max 1 haftada + bakiye olarak karta yatıyordu.
  • 27-12-2019, 11:14:53
    #2
    Fatura henüz kesilmedi ise faturadan düşülüyor hocam, fatura kesildikten sonra iade olursa da ücret numaranıza tl olarak aktarılıyor diye biliyorum.
  • 27-12-2019, 11:15:30
    #3
    ksahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura henüz kesilmedi ise faturadan düşülüyor hocam, fatura kesildikten sonra iade olursa da ücret numaranıza tl olarak aktarılıyor diye biliyorum.
    Hattım faturalı hocam