Arkadaşlar merhaba;
Yakın zamanda Appstore da mağazadan mobil ödeme yöntemiyle bir uygulamanın 2 adet hizmetini satın almıştım (Türktelekom mobil ödeme). Telefondan işlemi onayladım. Bakiye faturama yansıdı anlık olarak görüyorum. (faturam ayın 23 ünde kesiliyor her ay) 2 tane satın aldığım ürünü verimli kullanamadığım için iade talebi verdim ve inceleyen arkadaş mail yoluyla iade yapacağını (apple yetkilisi) belirtti. Yalnız sıkıntı şu;
Mobil ödeme olaylarında iade nasıl olacak? Böyle bir şey gerçekleşince ben nasıl takip edeceğim? İlk defa başıma geldi açıkcası. Normalde kartla ödeyince max 1 haftada + bakiye olarak karta yatıyordu.
Mobil Ödeme İadesi Olur Mu?
2
●124