Asosyalleştim Ne oluyor Bana ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Asosyalleştim Ne oluyor Bana ?
10
●
506
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Asosyalleştim Ne oluyor Bana ?
1
2
27-12-2019, 03:15:22
#10
TRSaka
Bulunduğunuz evden, mahalleden, şehirden uzaklaşıp başka bir yere gitmenizi önerebilirim. Ammavelakin, bunun tam manasıyla bir çözümünü bulabilmişini görmüş değilim.
27-12-2019, 07:47:54
#11
mustafadgr
Bazı şeyleri yapma, çalış ama günlerini ayır. Zaman yönetimi konusunda uzmanlaş. Gerisi kolay hocam.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler