R10da konu açıp para kazanmak mı... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10da konu açıp para kazanmak mı...
10
●
597
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10da konu açıp para kazanmak mı...
1
2
17-12-2019, 19:45:55
#10
gurh4n
elyesaayse adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bunu bizde yapabilir miyiz? Yasak değil mi?
Bildiğim kadarıyla arkadaşın yaptığı forumda yasak. Daha önce böyle yapan biri ban yemişti.
17-12-2019, 19:49:39
#11
Reigins
Biz 3 kuruş para kazanmak için 16 saate yakın çalışıyoruz yine işleri bitiremiyoruz. Babalar senin yerine ben tanıtımını yaparım ayağına parayı götürüyor. Oda iyi oda güzel
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler