• 17-12-2019, 00:43:58
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendisine verilen itradelere çok gülüyorum

    https://www.r10.net/members/36205-fikraz.html

    Acaba yaşıyor mu neler yapıyor ? Çok merak ettim kendisini, acaba ban sebebi neydi
  • 17-12-2019, 00:46:16
    #2
    🤣🤣😂😂
  • 17-12-2019, 00:46:54
    #3
    Gece gece güldük yine
  • 17-12-2019, 00:46:36
    #4
    2008 den günümüze kadar macera dolu bir süreç.
  • 17-12-2019, 00:48:01
    #5
    muhtemelen forumda bile olabilr kim bilir
  • 17-12-2019, 00:48:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu bilip anlatacak olan varmı?
  • 17-12-2019, 00:49:15
    #7
    Üyeliği durduruldu

    bu olabilir.
  • 17-12-2019, 00:50:16
    #8
    Sigaram bitti niye bitiyo yazmış biriside
  • 17-12-2019, 00:51:00
    #9
    Şikayet yorumu okuyan kitleye resmen yeni bir oyuncak verdiniz. Şimdi tek tek tüm negatif yorumları okuyacak herkes. Geçmiş olsun R10.