Yıl Başı Bileti Aldınız Mı ( Evet - Hayır Anket ) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yıl Başı Bileti Aldınız Mı ( Evet - Hayır Anket )
27
●
873
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yıl Başı Bileti Aldınız Mı ( Evet - Hayır Anket )
1
2
3
4
Anket
Bu Yıl İçin Yıl Başı Bileti Aldınız mı
Toplam Katılımcı Sayısı:
172
Bu Yıl İçin Yıl Başı Bileti Aldınız mı
Evet Aldım
%19,77 (34 Oy)
Hayır Almadım
%80,23 (138 Oy)
14-12-2019, 16:37:43
#1
satrancali
Yıl Başı Bileti Aldınız Mı bakalım % kaç almış ve almamış, hangisi çoğunlukta
14-12-2019, 16:38:35
#2
Recepguler
Hayır almadım ayarlanmış kime çıkacağı belli , boşuna başkalarını zengin etmeyelim
14-12-2019, 16:39:08
#3
satrancali
Recepguler adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayır almadım ayarlanmış kime çıkacağı belli bana göre boşuna başkalarını zengin etmeyelim
Konuyu ben açtım benden önce oy kullanmışsınız
DD
14-12-2019, 16:39:22
#4
LordHaseky
Recepguler adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayır almadım ayarlanmış kime çıkacağı belli bana göre boşuna başkalarını zengin etmeyelim
Bende bu sebeple bu sene almamayı düşünüyorum.
14-12-2019, 16:39:32
#5
selcukist
Hayır almadım. Bana göre haram
14-12-2019, 16:43:42
#6
tecnomedya
Bu zamana kadar hiç almadım bu saatten sonrada almayı düşünmüyorum
14-12-2019, 16:53:08
#7
webview
Gerek yok almayın. Bir fakiri doyurun giydirin ya da ağaç dikin
https://www.adoremobilya.com/adore-k...-01-hm-1-ahsap
14-12-2019, 18:24:52
#8
emmaclub
10 tane aldım çeyrek
14-12-2019, 19:00:34
#9
Emirr
Hiç almadım almayı düşünmüyorum
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler