• 12-12-2019, 22:19:58
    #1


  • 12-12-2019, 22:21:34
    #2
    Canım annem dövmesi var mı diye sormadan gideyim buradan
  • 15-12-2019, 05:36:30
    #3
    cptyasir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Merhaba,
    Eğer ilk çalışmalarınızsa, bence ilk fotoğraf hariç diğerleri başarılı..
    Ben ilk başladığımda 1/5’i bile değildim belkide.. 😊 Bol bol pratik yapmaya çalışın, gerekirse kağıt üstünde 😊 Bu sektörde Türkçe kaynak bulmak çok zor, yabancı kaynaklara göz atmanı tavsiye ederim..


    Takıldığın her hangi bir şey olursa ve ya her hangi bir sorun olursa ulaşabilirsin..
    Başarılar..
  • 15-12-2019, 19:40:39
    #4
    Başarılı çalışmalarınız var. Daha başarılı olmak için çalışın, çabalayın gerisi gelecektir.
  • 16-12-2019, 00:02:38
    #5
    İlki hariç iyi gözüküyor hocam hangi makineyi veya seti kullanıyorsunuz?
    Ek olarak tavsiyem suni deri üzerinde daha iyi duruma gelene kadar kimseye dövme yapmayın bu R10'da -ticaret puanı almak gibi şeylere sebep olabilir.