Sigara Fiyati Yukselsede İcmeye Devam mi Efendiler ?
14
●366
- 12-12-2019, 11:06:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ne yazık ki devam
Tütünde çok sakat. Dün gece gene birşeyden zehirlendim ama neyden kestiremedim, 4-5 aydır bende duran birkaç sarma sigara vardı köşede, onu bi içeyim dedim. Gerçi sabah içmiştim, akşamına vurdu. Bildiğim kadarıyla bu tütün koparıldıktan 3 hafta sonra bozuluyor. Yani koparıldıktan sonra 3 hafta içinde sarılıp içilmesi lazım, sonrada içiliyor ama tadı tamamen çöp oluyor. Bu arada mecazen çöp değil, hakatan çöp. Uzun bir süre sarma sigara içtim bizim tütüncüden, sonra farkettim ki muhtemelen hepsi bozuktu. Şuan 11.50 West var, bununla şuan devam. Halen zama devamsa belediye parklarını tütün yetiştirmek için kullanalım.
- 12-12-2019, 11:13:1450tl ye kadar yolu var 😂 50 den yukarı çıktığı zaman düşünüşür 😂
Tütünde çok sakat. Dün gece gene birşeyden zehirlendim ama neyden kestiremedim, 4-5 aydır bende duran birkaç sarma sigara vardı köşede, onu bi içeyim dedim. Gerçi sabah içmiştim, akşamına vurdu. Bildiğim kadarıyla bu tütün koparıldıktan 3 hafta sonra bozuluyor. Yani koparıldıktan sonra 3 hafta içinde sarılıp içilmesi lazım, sonrada içiliyor ama tadı tamamen çöp oluyor. Bu arada mecazen çöp değil, hakatan çöp. Uzun bir süre sarma sigara içtim bizim tütüncüden, sonra farkettim ki muhtemelen hepsi bozuktu. Şuan 11.50 West var, bununla şuan devam. Halen zama devamsa belediye parklarını tütün yetiştirmek için kullanalım.
