• 12-12-2019, 11:00:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sigarinin Artışı sizi bıraktırır mı ? Yoksa devam mı ?
  • 12-12-2019, 11:01:23
    #2
    Tütüne devammm
  • 12-12-2019, 11:02:20
    #3
    Kendime sözüm var içtiğim sigara 20+ lira olursa bırakırım diye.
  • 12-12-2019, 11:02:30
    #4
    İçkim yok kumarım yok tabi devam
  • 12-12-2019, 11:02:55
    #5
    Geçtiğimiz günlerde bir arkadaşım öksürük şikayeti ile doktora gitti. Çekilen röntgen ve teşhis edilen tümörden sonra akciğerinden kitle alınarak biyopsiye gönderildi. Sonuç mu? Akciğer Kanseri...

    ALLAH RIZASI İÇİN İÇMEYİN, İÇİRMEYİN!
  • 12-12-2019, 11:06:46
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne yazık ki devam Tütünde çok sakat. Dün gece gene birşeyden zehirlendim ama neyden kestiremedim, 4-5 aydır bende duran birkaç sarma sigara vardı köşede, onu bi içeyim dedim. Gerçi sabah içmiştim, akşamına vurdu. Bildiğim kadarıyla bu tütün koparıldıktan 3 hafta sonra bozuluyor. Yani koparıldıktan sonra 3 hafta içinde sarılıp içilmesi lazım, sonrada içiliyor ama tadı tamamen çöp oluyor. Bu arada mecazen çöp değil, hakatan çöp. Uzun bir süre sarma sigara içtim bizim tütüncüden, sonra farkettim ki muhtemelen hepsi bozuktu. Şuan 11.50 West var, bununla şuan devam. Halen zama devamsa belediye parklarını tütün yetiştirmek için kullanalım.
  • 12-12-2019, 11:08:51
    #7
    SEO & PR 5421044962
    İçen her türlü içer zaten bıraktıktırmaz gibi
  • 12-12-2019, 11:13:14
    #8
    50tl ye kadar yolu var 😂 50 den yukarı çıktığı zaman düşünüşür 😂
  • 12-12-2019, 11:17:03
    #9
    2014 ramazan ayında ayrıldık Artık bir birimizden nefret ediyoruz.