• 04-12-2019, 14:52:14
    #19
    Ben bu firma ile en ufak bir sorun yaşamadım sürekli evime kadar getiriyorlar şube ve il ilçe çok fark ediyor sanırım
  • 04-12-2019, 14:55:19
    #20
    Geçmiş olsun hocam. :P
  • 04-12-2019, 16:09:03
    #21
    Abartsaydınız...
  • 05-12-2019, 01:37:52
    #22
    Bölgeye göre değişiyor kargo şirketlerinin durumları. Yurtiçinden ziyade bence Sürat sıkıntılı.
  • 05-12-2019, 01:45:26
    #23
    Valla Yurtiçi kargodan ben memnunum, çoğunluğun aksine..
    Hiç sorun yaşamadım.
  • 05-12-2019, 01:45:46
    #24
    Kurumsal PLUS
    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da nasip olur inşallah )))
    Korupark`tan FSM bulvarına giderken sağ da opet var. Tam dibinde MNG şubesi var.

    3 gün üst üste aradım gelecek dediler getirmediler, üstelik kendisi ile turluyor kargo

    en son baskın basanın dedim gittim aldım