staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana da nasip olur inşallah )))
Korupark`tan FSM bulvarına giderken sağ da opet var. Tam dibinde MNG şubesi var.

3 gün üst üste aradım gelecek dediler getirmediler, üstelik kendisi ile turluyor kargo

en son baskın basanın dedim gittim aldım