Yurtiçi Kargo Kargomu Getirdi ! ⚡
23
●1.370
- 05-12-2019, 01:45:26Valla Yurtiçi kargodan ben memnunum, çoğunluğun aksine..
Hiç sorun yaşamadım. - 05-12-2019, 01:45:46Korupark`tan FSM bulvarına giderken sağ da opet var. Tam dibinde MNG şubesi var.staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 gün üst üste aradım gelecek dediler getirmediler, üstelik kendisi ile turluyor kargo
en son baskın basanın dedim gittim aldım
)))