• 01-12-2019, 19:20:03
    #1
    Merhaba ,

    Bir süredir önlerden bilet almaya çalışıyorum Biletix den ama hep ortalardan veriyor ,

    Daha önce gidenler ortalar nasıldır acaba ilk kez gideceğimiz için bilmiyorum , gidenler bilgilendirebilirseniz sevinirim teşekkürler.
  • 01-12-2019, 19:46:03
    #2
    Balkon ve salon seçimi var sadece, orta ön vs seçilebiliyor mu?
    Birde çift kişilik koltuk fiyatı 180 lira, tek kişi fiyatı mı?
  • 01-12-2019, 21:42:00
    #3
    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balkon ve salon seçimi var sadece, orta ön vs seçilebiliyor mu?
    Birde çift kişilik koltuk fiyatı 180 lira, tek kişi fiyatı mı?
    ikiye bölmüşler tek ve çift olarak
    yani çift alsan gine 1 kişi alacaksın
  • 01-12-2019, 21:57:42
    #4
    inceprivate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikiye bölmüşler tek ve çift olarak
    yani çift alsan gine 1 kişi alacaksın
    2 kisi icin tek bilet alıcam dogru mu anladım?
  • 01-12-2019, 22:00:59
    #5
    İlki kadar güzel olsa keşke de bilet arasak.
  • 01-12-2019, 22:08:58
    #6
    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 kisi icin tek bilet alıcam dogru mu anladım?
    hayır 2 kişi için 2 bilet alıcaksın