Merhaba ,
Bir süredir önlerden bilet almaya çalışıyorum Biletix den ama hep ortalardan veriyor ,
Daha önce gidenler ortalar nasıldır acaba ilk kez gideceğimiz için bilmiyorum , gidenler bilgilendirebilirseniz sevinirim teşekkürler.
Çok Güzel Hareketler 2'ye Aramızda Giden Var mı ?
5
●318
- 01-12-2019, 19:20:03
- 01-12-2019, 21:42:00ikiye bölmüşler tek ve çift olarakmsezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani çift alsan gine 1 kişi alacaksın - 01-12-2019, 21:57:422 kisi icin tek bilet alıcam dogru mu anladım?inceprivate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2019, 22:08:58hayır 2 kişi için 2 bilet alıcaksınmsezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle