Konu
Çok Güzel Hareketler 2'ye Aramızda Giden Var mı ?
01-12-2019, 19:20:03
#1
inceprivate
Merhaba ,
Bir süredir önlerden bilet almaya çalışıyorum Biletix den ama hep ortalardan veriyor ,
Daha önce gidenler ortalar nasıldır acaba ilk kez gideceğimiz için bilmiyorum , gidenler bilgilendirebilirseniz sevinirim teşekkürler.