Merhaba ,

Bir süredir önlerden bilet almaya çalışıyorum Biletix den ama hep ortalardan veriyor ,

Daha önce gidenler ortalar nasıldır acaba ilk kez gideceğimiz için bilmiyorum , gidenler bilgilendirebilirseniz sevinirim teşekkürler.