Bu bahsettiğim hikaye 2007 yılında geçmektedir. O dönemde henüz flash diskler piyasada çok yaygın değildi. Şu an anlatacağım hikayeyi dalga geçmek için anlatmıyorum, samimi bulduğum için anlatıyorum. O zamanlar marangoz olan bir abimiz yanımıza geldi ve bana dedi ki: "Benim başka yerde olan bilgisayarımdaki fotoğrafları almak için klavye oraya bağlıyken CTRL + C yapsam, sonra klavyeyi buraya getirip CTRL + V yapsam olur mu?"
ALINTIDIR
Gelde bunu unut şimdi
9
●486
- 29-11-2019, 00:51:44Üyeliği durduruldu
- 29-11-2019, 00:57:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.O abi şuan napıyor acaba?
- 29-11-2019, 01:00:21Üyeliği durduruldubizim bilgisayar da Word yok wordpress siteyi nasıl açıcam diyene ne demeli peki
- 29-11-2019, 01:04:05Okuyunca bir anıda benim aklıma geldi.
Çalıştığım şirkette üst düzey yönetici arkadaş. Bilgisayara oldukça uzak kalmış ama yeni bilgisayar almış şirket.
Açmayı kapamayı öğretiyorum ilk adım.
Düğmesine basınca açılır dedim.
Sonra kapatmak için ise buraya tıklayacaksın sonra kapat diyeceksin dedim.
o an ekrana doğru hafifçe yaklaştı ve kibarca "kapat" dedi...
bekledik ikimiz de bir süre ben bozulmasın diye ses etmedim
Sonra dedim bak sesli komutu her zaman anlamayabilir şu kapat denen yere tıklarsanda kapanır.
Sonra uzun saatler ile bir çok konuyu öğretmiştim. - 29-11-2019, 01:04:32Tek okumada anlayabilmek için Türkçe meali:Uzermuhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu bahsettiğim hikaye 2007 yılında geçmektedir. O dönemde henüz flash diskler piyasada çok yaygın değildi. Şu an anlatacağım hikayeyi dalga geçmek için anlatmıyorum, samimi bulduğum için anlatıyorum. O zamanlar marangoz olan bir abimiz yanımıza geldi ve bana dedi ki: "Benim başka yerde olan bilgisayarımdaki fotoğrafları almak için klavye oraya bağlıyken CTRL + C yapsam, sonra klavyeyi buraya getirip CTRL + V yapsam olur mu?"
masumane
