Okuyunca bir anıda benim aklıma geldi.
Çalıştığım şirkette üst düzey yönetici arkadaş. Bilgisayara oldukça uzak kalmış ama yeni bilgisayar almış şirket.
Açmayı kapamayı öğretiyorum ilk adım.
Düğmesine basınca açılır dedim.
Sonra kapatmak için ise buraya tıklayacaksın sonra kapat diyeceksin dedim.
o an ekrana doğru hafifçe yaklaştı ve kibarca "kapat" dedi...
bekledik ikimiz de bir süre ben bozulmasın diye ses etmedim
Sonra dedim bak sesli komutu her zaman anlamayabilir şu kapat denen yere tıklarsanda kapanır.
Sonra uzun saatler ile bir çok konuyu öğretmiştim.